donderdag 1 juli 2010

eBay bestelling !

Hoi allemaal!

Ik wilde even vertellen over een aantal lakjes die ik heb besteld op eBay bij verkoper Enchanted Beauty Spot. Deze verkoopt China Glaze, CND, Essie, Nubar, OPI en Orly nagellak en ook wat andere producten.

Mijn bestelling bestaat uit:

  • Essie Polish Lily Pond #445
  • Essie Polish Whisper #263
  • Essie Polish Cute As A Button #686
  • Essie Polish Watermelon #127
  • Essie Polish Haute As Hello #722
  • CND Polish Effects Copper Pearl #551
  • CND Polish Effects Gold Sparkle #559
  • CND Polish Effects Crimson Sparkle #560
  • CND Polish Effects Scarlet Shimmer #557
  • CND Polish Effects Jade Sparkle #562
  • Orly Polish Pixy Stix #40728

Zoals je ziet ben ik even helemaal into pink! Ik heb een aantal erg mooie warme tinten besteld en ook de nieuwe van Essie uit de zomercollectie: Haute As Hello.

Ook heb ik nog nailart-stones in de vorm van sterren. Zodra deze binnenkomen, swatch ik ze meteen op mijn nagelwielen. Binnenkort dus swatches!!


1 opmerking:

  1. hoi Linda!
    Ben je ook een blog begonnen? Succes en veel plezier en ook succes met het behouden van je mooie nagels nu de niet meer bijt.
    Ik wilde je een bericht sturen, maar heb kan geen contact maken via een email adres. Ik wil je vertellen dat ik jou een imageplate mapje naar keuze wil gunnen omdat ik jouw reactie op mijn blog het leukst vind! Neem je contact met mij op?
    groetjes Michelle
    Passion For Nails

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails