zaterdag 11 december 2010

Studieplan nagelstyling met acryl 2

Hallo hallo!

Ik heb mijn studiepakket al binnen! Volgende week krijg ik pas mijn materialenpakket, ik moest eerst mijn 1e termijn betalen.

Dit is vast wat er in het lespakket zat:
Je krijgt een map met daarin 8 hoofdstukken met theorie. Hierbij zitten ook oefeningen en kennisvragen. 

Dit is een geplastificeerd oefenvel om de eerste stappen voor acryl te zetten te leren.

En dit is de dvd waarop alles met beelden nog eens uitgelegd wordt.
Ik ben heel erg benieuwd. Ik ben net bezig met hoofdstuk 2 en daarin ga je in op hygiĆ«ne en veiligheid. Alle stof is duidelijk uitgelegd en makkelijk te begrijpen. 

Volgende week laat ik het pakket zien dat je erbij krijgt en natuurlijk updates over mijn leerproces!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails