woensdag 8 december 2010

Studieplan nagelstyling met acryl

Wauw sorry allemaal,

wat is het lang geleden! Ik had het zo druk op school. Ik zit op een particuliere kappersacademie en ga de opleiding van normaal 3 jaar nu in 1 jaar doen.. Dus druk druk druk..

Ik wilde wel even updaten over een cursus die ik erbij wil gaan volgen. Ik heb nu iets meer tijd doordat ik mijn plekje wat meer heb gevonden op school, dus vandaar. Het gaat op de cursus van studieplan: nagelstyling met acryl.

Ik heb altijd al iets verder willen doen met nagels, ik vind het zelf geweldig en omdat blijkt dat mijn eigen nagels toch te zwak zijn, dacht ik dat het ook makkelijk is om zelf mijn nagels te kunnen verstevigen in plaats van elke maand geld uit te geven aan de nagelstyliste.

Ik heb vanmiddag ingeschreven dus hopelijk krijg ik morgen of vrijdag mijn pakket. Dan plaats ik foto's en hou jullie natuurlijk op de hoogte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails